
Πήγα εν καιρώ «πανδημίας» σε ένα κατάστημα της γειτονιάς να αγοράσω χαρτί κουζίνας. Πήρα από συνήθεια την χρεωστική μου κάρτα. Πήρα το προϊόν ανά χείρας και έφτασα στο ταμείο.
Η ΝΙΚΗ φιλοξενεί επιλογή απόψεων και σκέψεων Φίλων της εδώ. Στείλτε την αρθρογραφία σας στο keimena@NIKH.gr λαμβάνοντας υπ’όψιν ότι:
Στις Δυτικές ακτές της Αζοφικής Θάλασσας βρίσκεται η Μαριούπολη, η Ελληνική Μαριούπολη, που κτίστηκε πριν από πολλά χρόνια από Έλληνες της Κριμαίας.
Το 1778 η Κριμαία κατεχόταν από τους Τατάρους οι οποίοι πίεζαν τους Έλληνες να αλλάξουν θρησκεία και γλώσσα, να μιλούν δηλαδή τατάρικα και να ασπαστούν τον Ισλαμισμό.
Ἡ τρέχουσα συγκυρία μέ τή ρωσική στρατιωτική ἐπέμβαση στήν Οὐκρανία ἴσως δέν προσφέρεται γιά νηφάλιες προσεγγίσεις στό θέμα τῶν ἑλληνορωσικῶν σχέσεων. Ὅμως ἀκριβῶς γιαυτό εἶναι ἀναγκαῖο νά καταφύγουμε στήν κοινή λογική καί στίς θεμέλιες γνώσεις πού θά παραμερίσουν τό ἀποπλανητικό συναίσθημα τῶν πολλῶν καί τήν ἐλεεινή προπαγάνδα τῶν λίγων. Πάντοτε, βεβαίως, μέ πρῶτο κινοῦν τήν ἀνάγκη τῆς συλλογικῆς μας ἐπιβίωσης (γιατί αὐτό εἶναι πλέον πού διακυβεύεται) καί μέ γνώμονα τήν ἀλήθεια – ὅσο μποροῦμε νά τήν προσεγγίσουμε.
Ὁ ὅρος «φοβία» ἀναφέρεται ἤδη ἀπό τόν Ἱπποκράτη. Μέ τόν ὅρο «φοβία» ἤ «φοβική νεύρωση» δηλώνεται ὁ φόβος ἑνός ἀτόμου, ὁ ὁποῖος συνεχίζει νά ὑφίσταται, παρόλο πού ἐνδεχομένως στήν πραγματικότητα δέν ὑπάρχει ἀληθινός κίνδυνος. Οὐσιαστικά πρόκειται γιά μία ἀγχώδη διαταραχή, πού χαρακτηρίζεται ἀπό ἕναν ἔντονο, ἐπίμονο καί παράλογο φόβο, γιά κάποιο ἀντικείμενο, ζῶο, χῶρο ἤ κατάσταση, πού δέν μπορεῖ νά ὑπερνικηθεῖ παρά μόνον ἀποφεύγοντας τό φοβικό ἀντικείμενο.
Υπάρχουν κάποιες παλιές ταινίες που αναφέρονται στα ζοφερά χρόνια της γερμανικής Κατοχής. Συνήθως είναι επετειακού χαρακτήρα και μου αρέσει να τις βλέπω ξανά και ξανά, γιατί δε θέλω να ξεχνώ. Όσες φορές κι αν τις έχω δει ωστόσο, το συναίσθημά μου δοκιμάζεται σκληρά μπροστά στους βασανισμούς των πατριωτών μέσα στα φοβερά και τρομερά γερμανικά κρατητήρια. Όμως, όσο κι αν φαίνεται παράξενο, εκείνο που με τρομάζει και με αναστατώνει ακόμη περισσότερο είναι η σταθερά επαναλαμβανόμενη σκηνή που κάποιος Γερμανός στρατιώτης σταματά στο δρόμο ανύποπτους (ή όχι) περαστικούς και τους ζητάει χαρτιά και ταυτότητες με τόνο άγριο και επιτακτικό: "Papieren! Ausweispapiere!" («Χαρτιά! Ταυτότητα!»), κάνοντας έτσι συνειδητή στον κατακτημένο την πλήρη έλλειψη ελευθερίας μέσα στην ίδια του τη χώρα.
Είδα στ' όνειρό μου τα χαρακτηριστικά που πρέπει να έχει ο ηγέτης της Ελλάδας:
Να είναι «καθαρός» και χωρίς εξαρτήσεις από την εκδοτικο-δημοσιογραφική πληγή.
Ο Θεός, στο βιβλίο της Γένεσης της Παλαιάς Διαθήκης, μας περιγράφει τη δημιουργία της βλάστησης και την ωφέλεια που προέρχεται από αυτή. Πόσο ωραία περιγράφει η Παλαιά Διαθήκη τη δημιουργία του φυτικού πλούτου! Ο Θεός μεριμνά προκειμένου να ετοιμάσει με τη δημιουργική Του πανσοφία όλες τις προϋποθέσεις για να μπορεί να τραφεί ο άνθρωπος με βάση τον φυτικό πλούτο.
Και στην Καινή Διαθήκη ο Θεός χρησιμοποίησε πολλές εικόνες από τη γεωργική και κτηνοτροφική ζωή. Χρησιμοποίησε παραβολές με αγροτικές σκηνές και εκτός από τα πνευματικά διδάγματα, διακήρυξε πόσο η αγροτική οικονομία έχει σπουδαιότητα και είναι ωφέλιμη στη ζωή του ανθρώπου.
Το ακούμε πολύ συχνά τελευταία: “Εμπιστευτείτε τους ειδικούς”. Τους επαΐοντες, που θα έλεγε και ο σοφός Σωκράτης. Ειδικά σε εποχές κρίσης και σύγχυσης, όπως η τρέχουσα συγκυρία, στους “ειδικούς” θα προστρέξουμε για να μας κατευθύνουν και να μας διαφωτίσουν. Είναι όμως ακριβώς έτσι; (διότι ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες)... Ή μήπως και οι “ειδικοί” μπορεί ενίοτε να μας κατευθύνουν και λανθασμένα; Ο ίδιος ο Σωκράτης, που τόσο μιλούσε για “επαΐοντες”, θα έβαζε ίσως κάποιες δικλείδες, κάποια “φίλτρα” στην άκριτη εμπιστοσύνη μας προς αυτούς. Ποια θα μπορούσαν να είναι αυτά;
Στο παρόν άρθρο, θα προσπαθήσουμε να προσδιορίσουμε τα χαρακτηριστικά τα οποία θα πρέπει να έχει ένα σοβαρό κίνημα, στον λεγόμενο «δημοκρατικό πατριωτικό χώρο».
Τα τελευταία χρόνια ο συγκεκριμένος χώρος ασχολείται σχεδόν μονοθεματικά, με την «συμφωνία των Πρεσπών» και με το λαθρομεταναστευτικό. Δυο ζητήματα πολύ σημαντικά, αλλά όχι τα μοναδικά που ταλανίζουν την πατρίδα μας. Αυτό δείχνει την γύμνια και την έλλειψη θέσεων και προτάσεων του συγκεκριμένου χώρου. Ένα σύγχρονο πατριωτικό κίνημα πρέπει να μπορεί να δώσει απαντήσεις σε μια σειρά από θέματα για τα οποία είτε δεν είναι εύκολο να δημιουργηθεί μια επεξεργασμένη και ολοκληρωμένη πρόταση είτε προκαλούν αμηχανία στον «χώρο» και δεν ακούγεται κουβέντα γι' αυτά.
Εδώ και μερικούς μήνες έχουμε μπει στην Εποχή του Μπολιάσματος (κατά το Εποχή του Χαλκού). Το κοσμοϊστορικό γεγονός της "πανδημίας" του κορωνοϊού προκάλεσε παγκόσμια αναστάτωση, ελήφθησαν σχεδόν απάνθρωπα μέτρα παντού και τελικά φθάσαμε στο πολυπόθητο "μπόλι" για την σωτηρία του ανθρωπίνου είδους για "να κερδίσουμε την ζωή και την ελευθερία μας πίσω"!
Και πρωτεργάτες σε αυτόν τον αγώνα "σωτηρίας" οι κυβερνώντες, οι κάθε λογής ειδικοί, τα ΜΜΕ, ακόμα και τα Hoaxes, αφού έπρεπε να έχουμε και ελεγκτές της αλήθειας... Αυτής της αλήθειας που σαμποτάρουνε πολλοί "συντηρητικοί", "αρνητές", "ψεκασμένοι" και "συνομωσιολόγοι", όπως το σύστημα βάφτισε όλους εκείνους που έχουν άλλη άποψη από την επίσημα αποδεκτή.
Γράφει ὁ Ἠλίας Ἄθ. Θεοχαράκης – Θεολόγος
Εἶναι φαίνεται ἐλάττωμα, «κουσούρι» τῆς φυλῆς μας νὰ ξιπάζεται μ’ ὅτι ξενόφερτό της σερβίρουν, χωρὶς νὰ ἐξετάζει τί μπορεῖ νὰ κρύβεται ἀπὸ πίσω καὶ τί κίνδυνοι μπορεῖ νὰ ἐλλοχεύουν. Ὅπως δὲ ἔλεγε ὁ ἀείμνηστος Φώτης Κόντογλου πρὶν ἑξήντα (60) χρόνια περίπου: «Ἡ ξενομανία μᾶς ἔγινε τώρα σωστὴ ξενοδουλειά, σήμερα περνᾶ γιὰ ἀρετή, κι ὅποιος ἔχει τούτη τὴν ἀρρώστεια πιὸ βαρειὰ παρμένη, λογαριάζεται γιὰ σπουδαῖος ἄνθρωπος. Ἡ Ἑλλάδα ἔγινε ἕνα παζάρι ποὺ πουλιοῦνται ὅλα, σὲ ὅποιον θέλει νὰ τὸ ἀγοράσει. Καταντήσαμε νὰ μὴν ἔχουμε ἀπάνω μας τίποτα ἑλληνικό, ἀπὸ τὸ σῶμα μας ἴσαμε τὸ πνεῦμα μας.
Στοιχείο της προστασίας της προσωπικής ελευθερίας του ατόμου αποτελεί και το δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής ταυτότητας το οποίο κατοχυρώνεται μετά τη συνταγματική αναθεώρηση του 2001 στο εδάφιο α της νέας παρ. 5 του άρθρου 5 του Συντάγματος.
Η βιοτεχνολογική επανάσταση εγείρει σύνθετα νομικά και ηθικά ζητήματα που άπτονται της προστασίας ποικίλων εκφάνσεων των θεμελιωδών δικαιωματων με κορυφαίο διακύβευμα το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου.
Σήμερα αγαπητοί μου φίλοι, σήμερα η Πατρίδα μας δοκιμάζεται σκληρά όσο ποτέ άλλοτε. Οι σπεκουλαδόροι και καιροσκόποι πολιτικοί μας άρχοντες παρέδωσαν στον ξένο κατακτητή και στους ντόπιους συνεργάτες τους την γή των προγόνων μας. Οδηγώντας τον μαρτυρικό λαό στην εξαθλίωση! Η θεόσταλτη και διαχρονική πυξίδα του Έθνους, όπως απορρέει από την πλούσια Ελληνορθόδοξη παράδοση μας, που γαλούχησε γενιές και γενιές, απώλεσε την πορεία της – η Ναυς που λέγεται Ελλάδα κινδυνεύει!
Το ταξίδι της «δείχνει να τελειώνει» ανάμεσα από συμπληγάδες πέτρες, σε μια νέα τραγική Οδύσσεια.
Άραγε υπάρχει ελπίδα;
«Να νοσταλγείς τον τόπο σου, ζώντας στον τόπο σου, τίποτε δεν είναι πιο πικρό» Γ. Σεφέρης
Το Δημοκρατικό Πατριωτικό Κίνημα ΝΙΚΗ είναι ένας εγκεκριμένος Πολιτικός Οργανισμός, από τον Άρειο Πάγο, από τις 25 Ιουλίου του 2019.Μακένζι Κίνγκ 12, Θεσσαλονίκη 546 22
Τηλ: 2310 232999
Σταδίου 10, Αθήνα 105 64
Τηλ: 210 3217890